Görev Aldığı
Hastaneler
  • Şişli Florence Nightingale Hastanesi Abide-i Hurriyet Cad. No: 164 Şişli - İstanbul Haritada Göster

Bahçeşehir Üniversitesi Psikoloji bölümünden (İngilizce) mezun olan Uzm. Psikolog Gökçe GEYİK, Maltepe Üniversitesi Klinik Psikoloji Yüksek Lisans programından “Ebeveyn Kabul/Red Algısının Yetişkin Bireylerin Psikolojik Uyumuna Etkisinin Cinsiyet Açısından İncelenmesi” adlı tez konusu ile uzmanlığını alarak mezun olmuştur.

Lisans ve yüksek lisans eğitimleri boyunca farklı danışmanlık merkezlerinin yanı sıra, Özel Fransız Lape Hastanesi, REEM Nöropsikiyatri Kliniği, Doğa Koleji, Bakırköy ve Erenköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanelerinde stajyer psikolog olarak çalışmıştır. Lisans eğitimi sırasında Londra'da dil eğitimi almıştır.

Maltepe Üniversitesi Sokakta Yaşayan ve Çalışan Çocuklar için Uygulama Merkezi (SOYAÇ) ile birlikte yürütülen "Gençler için Gençlerle" adlı sosyal sorumluluk projesinde Yrd.Doç.Dr. Özden Bademci süpervizörlüğünde gönüllü akran danışmanlığı yapmış ve gençlerle farklı atölye çalışmalarında bulunmuştur. Ayrıca bu proje kapsamında Almanya Darmstadt'ta bulunan Hochschule Üniversitesi'nde Psikodrama workshop'una (Prof. Dr. Groterath) katılma ve  anaokulu ve çocuk rehabilitasyon merkezlerinde gözlem yapma fırsatı olmuştur.

Özyeğin Üniversitesi Çocuk Araştırmaları Laboratuvarı'nda 3-6 yaş grubu çocuk ve aileleriyle yürütülen Dr. Öğr. Üyesi Deniz Tahiroğlu’nun TUBİTAK destekli projesinde asistanlık yapmıştır. İNSEV (İnsan Sağlığı ve Eğitimi Vakfı) Limon Ağacı projesinde klinik psikolog olarak görev almış, okul çağındaki risk grubu öğrenci ve ailelerine danışmanlık yapmıştır.

Şişli Florence Nightingale Hastanesi’nde Uzm. Klinik Psikolog olarak psikodinamik (ilişkisel) yönelimli terapi yapmaktadır.

 

Eğitimler:

  • Psikodinamik Süpervizyon (Uzm. Kln. Psk. Gonca Şensözen) (2015 - devam ediyor)
  • Imago Couple Therapy - Imago Çift Terapisi (Harville Hendrix ve Helen LaKelly Hunt, Ph.D.)
  • Bilişsel Davranışçı Terapi Dersi 
  • Şema Terapi Dersi 
  • Çocuklar için Alıcı Dil Testi / TİFALDİ
  • Bilişsel Davranışçı Terapiye Giriş Eğitimi
  • Travma ve Travma Sonrası Stress Bozukluğunun Bilişsel Davranışçı Terapisi
  • Çocuklarla Çalışma Teknikleri (3-12 yaş) 
  • Çözüm Odaklı Terapi


İlgi Alanları:

  • Yetişkin Psikolojisi
  • Duygu Durum Problemleri
  • Kaygı Bozukluğu
  • Yas Süreci
  • Kişilik Bozuklukları
  • Travma
  • Anne Baba Çocuk İlişkisi
  • Erken Çocukluk Dönemi
  • Takıntılar
  • Motivasyon Kaybı

    • Doğum Yeri İstanbul
  • Videolar
  • Haberler
Bugün
  • 2018 Şişli Florence Nightingale Hastanesi, İstanbul Klinik Psikoloji
  • 2017 İNSEV - İnsan Sağlığı ve Eğitimi Vakfı Limon Ağacı Projesi
  • 2016 Erenköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi Stajyer Psikolog
  • 2015 - 2016 Özyeğin University Tübitak Proje Asistanı Çocuk Araştırmaları Laboratuvarı
  • 2014 Fransız Lape Hastanesi • Kapalı ve açık servislerdeki hastalarla iletişim kurma • Madde bağımlılarıyla yapılan psiko-eğitimlere katılma • Huzur evi bölümündeki hastalar için oyun etkinlikleri düzenleyerek sosyal ve motor becerilerini geliştirmeye destek olmak
  • 2014 - 2017 Maltepe Üniversitesi Maltepe Üniversitesi Master of Arts (MA), Clinical Psychology
  • 2013 - 2014 REEM Nöropsikiyatri Kliniği Stajyer Psikolog
  • 2013 - 2014 DOĞA Koleji • Üstün zekalı öğrencilerle proje çalışmaları • İlkokul öğrencilerinin ‘Düşünme Becerileri’ dersine girme ve mantık seti çalışmalarında öğrencilere destek olma
  • 2013 Psikolojik Testler Derneği Stajyer Psikolog
  • 2013 - 2014 REEM Nöropsikiyatri Kliniği Alzheimer, Demans, Panik Bozukluk, Kaygı Bozukluğu, Major Depresyon ve Obsesif Kompulsif bozukluğu olan hastalara TMS uygulaması
  • 2012 - 2012 Bakırköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastaneleri Stajyer Psikolog
  • 2012 Arkabahçe Kişisel Gelişim ve Psikolojik Danışmanlık Merkezi Stajyer Psikolog
  • 2009 - 2014 Bahçeşehir Üniversitesi Bahçeşehir Üniversitesi Bachelor of Arts (BA), Psychology

Yayınlar

Aydogmus, E.N., Kaya, F. ve Geyik G. (2017). Sınırların Ötesinde Sınırsız Bir Güven Arayışı:

Olgu Sunumu. Atatürk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi, 59, 109-122.